måndag 28 februari 2011

Dags att komma hem?

Vaknade 4 somna om och vaknar vid 8. Idag ska jag få 500 spänn och gratis lunch för att svara poå lite frågor om varför jag aldrig går till tandläkaren… de e ju rätt enkelt… !.) det är dyrt 2.) de är läskigt 3.) jag har aldrig haft tandsten eller hål så varför ska jag börja att få de nu när de kostar?

 

här kommer lite charmiga bilder på mig hur söt och charmig jag ska va… jag har faktiskt sminkat mig… weeee=)

Snapshot_20110228_3 Fan vilken stor snok jag har… stör mig som faaaan!!!

Jag är på grymt bra humör idag då jag pratat med kärleken för första gången på länge… det där pirret i magen har börjat komma tillbaks och smset man fick “ de va mysigt att höra din röst” gjorde att jag var tvungen att ringa upp han igen… pirr pirr!!!! vilken härligt dag… dags att åka hem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar