söndag 13 februari 2011

Bakiiis och huvudvärk!


Vill bara do nästan. Igår var det nog världens värsta kväll. Fru blir aprak på väg in till stan. Hon vill hem till hagsätra för att sova. Richard ber mig vända oss tillbaka som slutar med att jag sliter ut henne i gamla stan där vi får vända mot hässelby. När vi åker förbi fridhemsplan ringer hennes jävla kompis och ber oss komma. Vi får gå av igen och åka mot hagsätra för att kliva av i t centralen där jag betalar 80 jävla spänn för att sedan leta reda på dem i jakobsberg i två äckliga timmar innan jag betalar garderob och sätter oss någonstans. Någon timme senare kommer hennes vänner som gör att vi blir utslängda och på de sista stället betalar jag garderob till fru och ena aset som tackade mig genom att hälla en gin och tonic i mina byxor! Tacken av fru va skratt och kommentaren. Vi trodde du skulle tycka de va roligt! Genomblöt och iskall väntar vi i en halvtimma på nattbussen som ska föra oss till tcentralen och en bil stannar och undra om några ska till hässelby. Skit samma om vi skulle bli rånade. Fru var redan inne i bilen och de enda i värde var min döda telefon. Huvudvarken pulserade redan då och jag har vaknar varje timme av ett pip innan jag vid sju gick ut med pojkarna. Detta blir en bra dag! Kalas ansvarig över massa galna 6 och 7 åringar! Jag är så körd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar