onsdag 23 februari 2011

Älskar denna man.


Hur blir man en bra flickvän med all ilska och bagage som tynger en? Hur blir man en bra flickvän som inte är som man ska vara. Sitter på tåget. Gråter gör man på köpet när jag tänker på min kärlek. Sms en jag skickade igår att jag inte vill mer. Men jag vill ju. Han är ju mitt allt. Så mycket man offrar och gör för en betyder ju bara att man älskar. Allt känns som det är mitt fel. Om en vecka vet jag om jag får jobb och i morgon börjar min praktik. Hoppas hoppas Tuomas ska till kontoret för då slipper man sitta på ett tåg fem i fem. Syster Jessica den stora ligger i min säng nu och är sjuk. Hon har lämnat bålsta för ett jobb i södertälje. Känns mys. Skickade mess till min kärlek att jag tänkte på honom. Svärfar ska ha middag idag och det känns surt att inte få gratta honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar