söndag 5 december 2010

Otur ibland.

Sitter nu i soffan med vovvebäbisarna och städar som vi brukar göra på söndagarna:)

Men planen är alltid att tvätta på söndagar men självklart var det proppat med folk denna söndag… antingen har man hela tvätten för sig själv eller så är det proppat och jag vet inte om det har med min ADHD sida att göra men när planer och ting inte blir som man tänkt tappar man intresset att göra allt runt omkring det… disken skurningen.. allt går så mycket långsammare p något sätt bara för att något i rutinerna bryts och jag fixar inte det.

Jag har laddat hem min favviskiva som är SÅ MYCKET BÄTTRE!!! =)

Ikväll ska jag svulla för i morgon börjar jag åter igen med nutrilette… kommer bli extremt jobbigt då man blir och är hungrigare på vintern än på sommaren men måste försöka… kan inte se ut som ett fläskberg när man är i Egypten.

Ikväll är planen är att gå ut och dansa med min kära Jerry så äggmackor är nog rätt bra till mina glas vin… jag ör på mitt tredje och har nog ett eller två kvar innan det är slut. Det vart rätt mycket vin i fredags då nästan sex liter tömdes för att prinsen och frugan skulle tävla vem som skulle bli fullast genom att köra vattenfall… man häller upp glasen fulla med vin och sen dricker man upp det som om det vore vatten…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar