torsdag 23 december 2010

Detta blir nog ett av de sista inläggen för i år

Det tråkiga med denna blogg är att mitt lilla mål var ändå att kunna skriva varje dag vilket jag inte har gjort och då kanske jag undrar vad jag missat de dagar jag inte skrivit.

Igår hann jag me med rätt mycket. Jag hann tvätta, laga mat, diska, städa, handla julklappar, slå in julklappar, skriva fina saker till personerna som får julklapparna.

Det tråkiga med allt detta är att jag förmodligen under operationens gång  förr igår är att jag fått en halsinfektion som gör att det gör ont i bröstet när jag andas, stel nacka och axlar och svårt/ont att svälja. Vilket mamma ska titta på så jag inte åker till Egypten och blir skit dålig!

Så vad köptes igår.

Till Richard: En mössa, vantar, morgonrock,  en skit snygg tröja och en Iphone 4

Till broder Nicklas: Vantar, en stickad mösskeps, super man kalsonger och kalle Alfred från mig och Richard

Till Svärfar: En stålsträngs gitarr från oss alla; (Gugge, Nicklas, Richard och lilla jaaaa)

Till svärmor: En stickad halsduk eller nått gos och en mysig kofta (ett par mys sockor som tappades på tåget)

Till Thessan och Richard: Massa mysdoftande ljus med en tallrik til. Av storebro fick vi en juicemaskin man kan göra juice med all världens frukt.. mycket fint och undedrbartl

Till Richard: 1000 kr på IKEA

Till Thessan: Presentkort på HM!!!!

NÚ MÅSTE JAG SKYNDA MIG TILL TÅGET, JAG SER SOM EN JÄVLA KRATTA SÅ DET TAR HUNDRA ÅR ATT SKRIVA EN ENDA MENING.

Fan… snart åker vi! Så himla skönt. Bara han och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar