tisdag 30 november 2010

Sorgsen och saknar

Ångest, deppig, arg och skit rädd!

Ska egentligen sova då jag måste vara på topp skick i morgon då man ska jobba med massa maskiner men kan inte riktigt koppla av när Richard inte är hemma och min “Bror” Slick. Jag har en ond aning om att de inte kommer sova i första taget och får känsla av att det blir mycket prat och spela FIFA vilket jag nog inte har något problem med utan brukar kunna somna gått till att höra folk mumla.

Jag har idag pratat med två olika läkare idag och det börjar närmar sig… jag är så rädd och tror det är därför jag har haft så ont i magen på sistone. Båda käkarna ska dock bara öppnas så hoppas att det kommer ta sin tid innan de stora operationen drar igång.

Jag har kollat mycket på Loo´s blogg och henne videobloggar. Saknar henne något enormt. Jag har så mycket skit runt mig just nu, känns som jag börjar falla i en gråzon som bara blir mörkare och mörkare. Jag gråter, sover och äter konstigt. Jag har ont och har ingen ork. Självkänslan och självförtroendet försvann för länge sen och jag känner bara hur jag försvinner på något konstigt sätt. Känns som om ingen förstår och det tar knäcken på mig nu då jag verkligen behöver någon. Loo’s va ju som en spegelbild. Vi pratade i mun på varandra och har vart med om samma saker, samma tankar. Hon hade förstått och nu finns hon inte.

Älskade VOVVEBÄBISARNA som alltid får mig på gått humör… nu ska jag ringa mina två terrorister och kolla vad de har för sig så jag och bäbisarna kanske kan möta dem?

Snackat lite med Anna idag och bjöd ut mig på dejt på söndag för att kolla julklappar, ska bli trevligt fast man inte har en spänn…hehe… få se vad man ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar