torsdag 18 november 2010

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA KILLE!

Thessan kommer hem… lite för tidigt vilket inte var välkommet hos Richard. Vi pratar om hur vi vill göra… vi vill båda gå ut men inget har öppet så sent när han kommer hem… han ber mig laga mat och jag blir bitter för att han inte vill till Mellow där Jerry jobbar så jag buttrar i köket.. när jag kommer till vardagsrummet har han en hög med paket och inte nog med det… jag fick 100 rosor! Jag är så glad så att jag kan spricka!!!

Nu har jag slängt in fem maskiner tvätt och efter det ska man till ICA och handla en GOD middag till kärleken!

Alltså… för ett år sedan vart det vi två på riktigt… så man kunde säga att han var min och jag var hans. =)

Richard. Jag vet att jag inte är den enklaste personen att ha med att göra. Jag har mina vissa rutiner som kan verka löjliga och barnsliga… när saker och ting inte blir som räknat faller allt samman i min värld och det kan jag förstå är jobbigt.

Jag älskar dig så det gör ont… när du gjorde slut under denna korta tid bröt jag samman… vilket jag trodde jag aldrig skulle kunna göra. Jag kan inte eva utan dig. Du är mitt allt.. du är min goda hälft som du sa om mig… utan dig är jag ingenting. Du förstår inte hur mycket du betytt för mig och hur mycket´du fått mig att växa…

kan du fatta att jag köpt smink, klackskor och haft klänning och jeans på dig… ett livsprojekt som ingen klarat utom du! =P Du har fått mig att kunna leva i nuet och inte hela tiden tänka framåt och leva i den stress jag alltid gjort.

Du har fått mig att blomma upp till något som faktiskt är fint… jag har för första gången tjejer som vänner som du fått mig att träffa… Utan dig skulle jag iten ha de underbara tjejer jag har idag. Och om du inte va du skulle jag förmodligen inte ha mina manliga vänner kvar. Jag är så glad så glad.

Du fyller min tillvaro med din närvaro. Du gör mig hel och du gör mig lycklig. Du får mig att vakna upp och sakna dig när jag går mot skolan. Jag väntar fortfarande på den där jävla dikten som du sa att du skulle skriva på kortet… ;)

DSC00667 DSC00660 DSC00661 DSC00662 DSC00663 DSC00664 DSC00665 DSC00666

Jag älskar dig Richard Carl Andersson! Det är du och jag… RITE…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar