onsdag 17 november 2010

För ett år sedan

För ett år sedan kom Emma över till oss i den gamla lägenheten… jag var hos grannen tills jag inte orkade hålla ögonen öppna så jag kommer hem när de sitter och pratar i soffsängen som jag gjorde till danskarna och som då vart kvar.

När Emma sedan ¨åker hem och jag sover kommer Richard in och vill prata allvar… klockan är väl runt ett eller två. Det är dags att 'ändra relationstatus från singel till förhållande… något som jag tyckte var rätt töntigt men väldigt gulligt då han månader innan hade sagt att han var lika kär som jag var, men vi skulle ligga lågt. Ett år senare… alltså nu har vi gått igenom en rad stora hinder som vi klarat av. De senaste var då när han gjorde slut över ett missförstånd… men det var nog meningen att det skulle bli så… vi tog upp de saker som störde varandra i våran relation och det som gjorde mig så glad var att han förstod mig… han förstod faktiskt mig och nu är man som nykär igen.

Vi träffades i mars redan i mars förra året då det redan klickade, vi vart RITE från första början och gick igenom en massa jobbigheter innan vi vart tillsammans… kände varandra från topp till då. Va fort tiden går… från att man stuckit från allt ner till skåne… träffar Richard några dagar efter för att snacka jobb vart något helt annat. Trots att det inte vart så mycket jobbsnack första träffen hette han Richard jobb och jag hette nog Therese tulpan om jag inte minns fel.

Nu ska jag små plocka lite hemma vilket han inte gjorde innan han gick… vilket gör mig rätt irriterad… sen sk jag väl sova så jag kommer upp i morgon till skolan. Först lite bilder på Albin och Ludde

DSC00657 DSC00650 DSC00651 DSC00652 DSC00653 DSC00654 DSC00655 DSC00656

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar