måndag 29 november 2010

Ett nytt i-lands problem?

Är jag ensam om att känna att man inte riktigt kommer riktigt fram till den man bor med? =P

När jag går upp fem-sex tycker jag det är skönt att sätta på TV:n och göra frukost vilket är förbjudet då min man ska sova och jag kan väcka honom… men när JAG sover spelar det ingen roll om han kommer hem sent på kvällen och tänder för att laga middag eller sätta på TV:n för jag somnar ju ändå om… det här är andra gången på väldigt kort tid man vaknar vid fyra fem och går upp vid sex för att kärleken inte kunnat sova… =) Hm… Sjukt irriterad men man är fan lite kluven då han säger att det inte vart några problem innan men ´jag håller inte riktigt med.

Nu har jag killat älsklingens rygg tills han somnade nu r bara frågan vad jag ska göra… Jag åt inget igår förutom tre toast vid nio och magen kurrar… magen skriiiker men om man går in i köket så… så…

då vaknar en bitter pung!!!

Men jag älskar honom (a) :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar