måndag 20 september 2010

Mobbing i Rikstan!


Jag blir så arg så jag tappar ord. Hur kan de frysa ut ett parti för att de inte har samma syn på saker? Vi lever i ett land där man ska respektera och respektera varandra men så är inte fallet. Det är inte Sverigedemokraterna man ska snekasta på utan i så fall se vad de har som röstarna röstade på. De kanske måste vakna upp och se att invandringspolitiken är ohållbar? Jag är inte rasist men jag tycker vi ska ta hand om den invandring vi har. Jag tycker det är fel att ta dem hit när redan så många sitter i någon håla utan jobb eller språk. Jag tycker det är fel att ta hit mer än vad vi kan ta hand om! Ge de nya folket en framtid. Vakna upp för fan!

1 kommentar:

  1. Det kanske handlar om att sätta bättre förutsättningar och möjligheter till jobb till invandrade, t.ex. att man ska kunna jobba under sin vistelse då man väntar på att bli medborgare. Vi tar möjligtis inte in endast människor från irak och länder från mellanöstern utan även människor som kommer från europa och amerika, alla som vill bo i sverige! Inga jobb kan bero på att vi har misslyckats med jobbpolitiken! SKAPA MER ARBETE SÅ SYSSELSÄTTER SIG ALLA OCH BIDRAR TILL VÄLFÄRDEN! Då kommer nog ingen klaga på invandringen.. Eller vad säger du therese? :p *Har du sett SDs valförslag? den är patetiskt kränkande för invandrare och islam!

    SvaraRadera