lördag 11 september 2010

Lördag!

Sitter och småfiser efter en god frukost med älskling. Mannagrynsgröt och ägg!

Tänkte dra till Vällingby idag och köpa de förbannande skorna. Jag och prinsen har bestämt att nu i vinter drar vi till ett varmare land. Jag vill till Egypten för att fiska och snorkla, jag vill till Italien för deras mat och viner, jag vill till Thailand, jag vill… jag vill massa. Bara komma iväg! :)

På måndag börjar då deffen! Tre mål om dagen och långa promenader efter jobbet då såklart. Är sjukt sugen på att gymma men, men.. så e det att vara fattig. Nu taggar jag mig! Nu gäller det! No more donken! No more choklad! No more alkohol! Just fucking deff and be happy! Jag är såå sjukt taggad! Men i morgon ska jag göra älsklingens favorit mat! Min kyckling pasta sallad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar