måndag 20 september 2010

Lång dag!

Idag har jag gymmat lite granna… okej en kvart men det är alltid något. Sen var det bara ta sig hem och plugga och sen kom Linda. Rolig som jag vart hela kvällen har jag bara pluggat och jag har fått som kramp i handen så det e lite segt… men ska göra lite te nu och fortsätta.

Kan inte sluta tänka A som är min ängel! Hon hjälpte mig en med en kris fast vi inte ens känner varandra och nu har jag fått höra att hon har gått in i väggen. Jag ringde hennes sambo och kul som det va hackade min mobil upp sig så jag ringde gång på gång så fick inte ett så lyckat sms. Jag kan inte slappna av. Vill finnas för henne och dela med mig när jag var där hon är nu och känner mig så maktlös att jag inte får kontakt med henne. Vad fan ska jag göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar