torsdag 9 september 2010

Ibland får man till det.

Igår när Richard kom hem hade han väl framför sig i sina tankar att sin tjej låg och fes i ett hörn medan en disk bara blir allt högre och lukten värre för varje andetag man tar så att kycklingen som man skulle ta fram förmodligen aldrig dök upp som man hade lovat.

När Richard kom hem var det bara ljusen som saknades. Thessan fixade sängen och putsade glas igår till en gourmé middag… (visst är det härligt att kunna överdriva) Nej men jag gjorde en av mina specialiteter. Kyckling! Kyckling, crème fraiche, lätt grädde (blir godare med riktig grädde…MYCKET!!!) men innan så tar jag massa vitlök som jag hackar. fräser smöret och steker vitlöken, kär kyckling och sen resten. Me like it alooot!

Jag skulle ha åkt för länge sen egentligen men nycklarna finns i pappas bil så jag skulle aldrig kunna ta mig in i Hagsätra och pappa hämtar inte upp för förs halv sju så jag borde ha tatt sovmorgon till fem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar