fredag 3 september 2010

En riktig jobbig dröm

Ska snart gå men känner att jag måste skriva av denna dröm innan jag glömmer bort den. Jag drömde om att jag gifte mig med den där killen från “17 again” en film som klassats för skit film i min hylla.

Jag har redan glömt bort men jag det var något om att jag och Richard började bråka då han kom hem med  gamla blommor en ring gjort av plast som dessutom var för liten för mig. I drömmen vart ilskan till att han “inte kände” mig och inte var intresserad för den delen häller.  Helt plötsligt kommer en tonårspojke med sne lugg och finnar och tar mitt hjärta efter en dag. Han kommer med avancerade blombuketter och ger ringar som är gjort av tro hopp och kärlek. Mina favvo ord. Farmor och mamma börjar genast jobba men jag vet inte med vad. Vi ska alla åka i en störd joker vagn från gröna lund. Min klänning blir lite smutsig för att toaletten är skitig och blöt. Jag ber om att få låna smink för jag hade inge smink eller något i mitt hår.

Frustrationen och stressen blir bara värre då de säger att alla väntar och vi måste gå nu nu och nu! Vi beställer en taxi som väntar in Jessica och Jessica medan Taxi metaren bara ökar. När jag kommer dit är han där och mamma säger att det skulle bli jätte fint. Jag berättade om varför jag sa ja på grund av tro hopp och kärleks ringarna. Men det var tydligen mamma som hade fixat allt.

När vi kommer fram börjar folket yrra omkring, folk skriker att det börjar nu och att de ska sitta sig ner. Jag skriker allt jag kan men rösten viker sig. Allt är kaos. När prästen kommer säger han att han hoppades att det skulle hålla för honom då det skulle bli tredje gången gillt.

Jaja, tänkte jag,, jag brusar upp i onödan. När vi kommer till altaret ser jag Richard med två skit läckra tjejer. Ena tjejen viskar något i hans öra och så går de och då brusar jag upp till hundra. Jag tittar på honom, på ringarna och ser att de tappar sin färg.Jag springer fort som fan och drar i ena tjejens hår och det blir ett riktigt jävla tjejslagsmål. Fy fan va arg, ledsen och rädd jag va… de va honom jag inte ville mista..

Sen var det något om något stall att det blåste och de ville vi skulle tända ljus där inne men jag ville ha något öppet ifall det skulle börja brinna så de skulle kunna ta sig ut.

 

När jag vaknar ligger min prins och snarkar och är helt i sin egna lilla värd. Jag lägger mig över honom och pussar honom en massa.

“Gå av, jag är kissnödig” “Jag skulle bara säga att jag går nu” Det får du inte” “Jasså? Varför inte då?””Du ska vara hemma med mig”

Gud vad man skulle kunna höra detta varje dag. :) Min fina prins!!! När jag kommer hem ska jag kolla i min drömbok!!! Mohahahaha….

 

Haha, jag sov hela jävla kvällen igår. Jag märkte inte när Richard drog och jag märkte inte när han kom tills han lyser en jävla lampa i fejset. Fan va arg jag blir. Om man ska väcka mig är det pussar som gäller annars får det fan i mig va. Urs!

Nu ska jag iväg till skolan och köra Sam, His, och Religion. HELA DAGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar