lördag 4 september 2010

Älskade Hagsätra!

Sitter här nu vid daton i köket. Älsklingen ringde och undrade3 om vi skulle ses i Hötorget.När jag kommer till Tunnelbanan ringer han igen. Det blir sova  i Hagsätra!

Har haft en jätte trevlig kväll med Kim och hennes väninna och hennes pojkvän. En öl på Trevi och flera öl hemma hos henne. Tråkigt nog var jag lite osocial då en väldigt nära vän till mig inte mår så bra. Jag försökte på alla vis få henne hem hit så jag kunde ta hand om henne men det gick ej. Nu ska jag vänta in tåget där min kärlek ska vara så vi kan sova tillsammans vilket jag tycker är det bästa. Annars kan jag inte sova. Jag kan inte sova utan min kärlek!

Det var räknat att han skulle komma tio över tre men han sitter nu fast i slussen i minst tio min utan batterier på mobilen. Medan jag väntar på honom kan jag inte sluta tänka på min kära vän. vad är det som är så svårt? Varför kan du inte ta till dig att det finns vänner som bryr sig om dig?

DSC00139

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar