söndag 29 augusti 2010

En oplanerad söndag

Dagen skulle se ut så att jag skulle lämna Vovvebäbisarna och åka till huddinge för att hämta lillebror och se Toy Story 3 men det vart ändrade planer.

Angelica kom med Alfons och Alfons (Lille Grodan ((som är en 4 månaders dansk,svensk gårdshund)) Vi åkte tillsammans till Rådmansgatan åkte sedan till bredäng, lämnade Alfons och åkte sedan till Hornstull och träffade henne killkompis Simon som gav oss presenter.  Jag fick skor och lite smågott. Angelica fick tröjor och en nice rygga som jag ocksåååå ville ha! Sedan gick vi av i T-centralen och mätte en tjejkompis till henne som hade en borde collie /golden valp som var såå söt!

Lille Grodan vart trött och sov i min famn nästan hela resan. jag är kär.

Måste skriva av mig lite om en väldigt fin tjej som min bästa killkompis har träffat. Vi har fått en jätte bra kontakt sen första början och jag får så ont i själen att hon har så jobbigt med sig själv. Om jag ändå kunde göra något för att få henne att må bra. Hon är inte värd all skit hon får vara med om hela tiden. Puss min kära.

1 kommentar: