tisdag 24 augusti 2010

Elever avlyssnade lärarrummet.


Sitter på tåget och läser metro och fastnar på sidan fyra då jag läser allt som finns i tidningen för att tiden ska gå. Hur smart är man på en skala som dessa tjejer va att faktisk göra en rätt smart sak för att få reda på ett och annat men att sen avslöja på facebook efteråt? Jag kan bli så irriterad på sådana saker. Vad händer annars då. Är i Hagsätra klockan sex och ska i regnet gå till elgross med mina tunga skor. Det blir nog ingen snickare av mig. Jag kommer säkert följa pappa fotspår vilket jag inte vill men finns inga bygg som vill ha en tjej.segt som fan.vad mer. Jo jag har glömt mitt block och mitt åkkort då jag ska åka buss idag med lillebror. Segt som fan! När ska lillebror sluta få åka gratis. Jag tror fan han är körd han också. Jag får helt enkelt surfa på mobilen och skriva in nummer till olika bygg och betala typ 100 kronor för att åka med lillebror med alla dessa bussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar