måndag 30 augusti 2010

Åt helvete med tre. Älska Comviq/Tele2

För lite över två år sedan köpte jag och Niclas en super fin mobil telefon från en Tre butik då han själv hade tre och mina andra vänner från Vallentuna och Täby. Vi gick igenom kontraktet och Niclas hjälpte mig att förstå vad som gäller och så vidare. Eftersom jag inte hade leg fick han ta fram körkortet och “Vittna” om att jag var jag.

Dagen efter funkade den och det var min telefon! Min egna telefon som jag kunde filma med spela musik med, surfa med , you name it. Jag hade då börjat jobba med Jerry på Halv Grek plus Turk i den vevan. Jag tror jag fick ha telefonen i tre månader innan jag vart av med den i en svart taxi. Dagen efter ringer jag tre och ber dem spärra och avsluta mitt abonnemang vilket de inte kunde göra då men de skulle skicka ett brev när abonnemanget började ta sitt slut. Vi fick inget brev men att ha pratat med en trevlig kille efter en borttappad räkning kände jag mig trygg. han skulle hjälpa mig.

Idag ringer mamma och säger att hon fortfarande betalar räkning fast abonnemanget gick ut i maj. Jag ringer och är trevlig medan hon är spyding och otrevlig. Hon vill inte ens lyssna på mina frågor.

Jag måste bara säga vad jag älskar Comviq. För det kostade nog mig en slant då jag fick sitta i 40 min kö. Comviq ringer upp en och hjälper en. Fan vad arg jag blir!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar