lördag 24 juli 2010

Nu är allt som det ska.. fast ännu bättre

Men pricken över i:et hade vart om Angelica hade vart lycklig.  Det gör så ont i själen att se henne hur olycklig hon faktiskt är. Jag hoppas att det löser dig mellan dom två men om jag ska vara ärlig tror jag att de inte ska vara tillsammans… inte nu i alla fall.. de båda måste mogna på vart sitt håll.

Älskling kom… jag minns inte. Allt jag minns är när han står där och hela jag bara pirrar och kan inte sluta kyssa honom. Så brun och fin, bakis och trött- Nu ligger han i sängen och snarkar något så enormt… vilket han inte tror på men jag har film bevis! Ha ha ha ha!

Fick massa fina presenter. Jätte vackra underkläder från Victoria secret.inte sexiga eller porriga utan vackra och SKÖNA underkläder. Inte nog med det fick jag halsband med matchande örhängen av massa vackra stenar. Väldigt tungt men ett av de vackraste smycken jag har.

Jag fick även fyra choklad praliner som man lägger i kaffet eller är det chokladpralinerna som ska bli själva kaffet… Ska undersöka saken. Snygga och fräscha tröjor fick man också! Men det bästa av allt..Det var faktiskt Richard! Att se han stå där och le emot mig.. gud vad jag saknat hans kramar och allt allt allt… Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag krypa ner med honom:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar