fredag 23 juli 2010

Fredag med huvudvärk

Kom nyss hem efter att ha jobbat från sju med att montera upp de mesta. Mycket är kvar så det kommer bli 10 timmars pass hela nästa vecka.

DSC00283

Det är faktiskt riktigt kul och avkopplande att sitta och pilla och bygga. Nästa vecka hoppas jag vi får börja leka med sladdarna. Fick både god och dålig kritik idag då vi börjar med den dåliga. Jag tar inte raster och det måste jag göra. Genom att neka min pappa till rat som nu är min chef är det som att frågesätta som = not Good. När jag tvingar mig till rast kan jag inte kolla av så jag fick en peng till at köpa en tidning. Den goda kritiken var är att jag jobbar bäst av alla och gör allt både både väldigt snabbt och bra.

Ikväll ska det tydligen vara kalas hos Rubban men jag vet inte… Ska vila mig en stund tills cups börjar sen ska jag städa diska och dammsuga. Orkar inte göra det efter middagen där borta och måste dessutom bli av med min hemska huvudvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar