tisdag 29 juni 2010

Vilken jävla dag!

En gammal vän till mig hörde av sig i morse efter att ha försökt att få tag i mig i x antal dagar utan respons från min sida. Hur det kommer sig att jag kört den rätt fula stilen är att personen i sig tryckt bort mig och ljugit framför ansiktet på min gamla chef som hon/han är skyldig pengar. Han pratade med personen i telefon och X sa att han/hon skulle komma på en gång. Vilket X inte gjorde. Min gamla chef är arg och bitter på mig och efter denna händelse hamnade jag i skiten. Nu nr jag skitit i att höra av mig har X ringt som en tok!

I dag så svarade jag på sms:en och sa till slut att jag var besviken och att jag inte vill ha något med X att göra tills han/hon betalat tillbaks. Då kommer tillbaka smällen. “E oki. och jag inte är inte glad på dej!” X tar upp gamla blogginlägg på han/hon med sitt barn och annat smakigt från när vi har haft myskvällar eller bara larvat oss med ett glas rött i handen för fleeera månader tillbaks… X kom på det nu som om: “Jaha.. okej… om Therése är sur på mig för att jag lovat att betala en skuld och smitit och undvikit så ska jag hitta en anledning att bli sur på henne. Ja vet!!! Gamla blogginlägg från mars… Dom tar vi upp.. Dom måste försvinna för dom är respektlösa då jag och min famlj är med i bloggen!”

För ett tag sen skaffade jag en ny blogg (denna) och en ny facebook (den jag har nu) för att jag inte kommer in på min gamla blogg eller facebook. Så hela morgonen har jag ringt runt och mejlat för att på något vis komma åt mitt gamla konto igen och ta bort de flera månaders gamla bilder.

17438_105579902793786_100000253316107_132000_135340_n Saknar lillebror och vovvebäbisarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar