söndag 20 juni 2010

77.4 kg…

Jag kämpar verkligen med att gå ner i vikt men jag ser inte ett jävla skit. Det enda jag märker är konstant trötthet att inte orka någonting, irritation och huvudvärk + skrikande smärtan i magen.

Så nu idag ska jag lägga upp bilder på mig, bilder som jag inte är stolt över men som kanske kan få mig att se att saker och ting kanske börjar att ändras.. Jag få hoppas de.  De som jag mest hatar är mina dubbelhöfter som är större än vad mina höfter är… något som … bläää

P6200003 P6200004 P6200005 P6200006 P6200007 P6200008

Så… nu har jag bildbevis!!! Om en vecka jag ska ta exakt likadana bilder och sen kolla om det blir någon skillnad. Som jag ser sticker det mer ut på den vänstra sidan och det gör saken bara värre!!! Urs. Jag har ångest… som jag ser ut nu har jag ingen lust att åka iväg på midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar